Na planie serialu „Moda na sukces” pojawią się lalki erotyczne
Ekipa serialu „Mody na sukces”, do którego zdjęcia wznowiono w tym tygodniu, wpadła na pomysł, jak kręcić sceny seksu, by nie łamać surowych obostrzeń sanitarnych. Wykorzystane zostaną żeńskie i męskie lalki erotyczne. Na angaż mogą też liczyć osoby, którą są partnerami aktorów w prawdziwym życiu.
We wtorek wznowiono prace na planie "Mody na sukces", kultowego serialu, który jest jedną z najdłużej nadawanych oper mydlanych w historii telewizji.
To pierwszy w Kalifornii serial reaktywowany po zniesieniu zakazu pracy na planach filmowych w związku z pandemią koronawirusa.
Ekipa musi jednak dostosować się do wielu wytycznych związanych z bezpieczeństwem na planie. Twórcy musieli m.in. znaleźć sposób na to, w jaki sposób kręcić sceny seksu, tak, by aktorzy nie musieli być blisko siebie.
"Kiedy przeglądaliśmy scenariusze odcinków, zaczęliśmy usuwać wszystkie romantyczne sceny, ale uznaliśmy, że to psuje nam fabułę" - powiedział Bradley Bell, producent wykonawczy "Mody na sukces", w "New York Post".
Twórcy zdecydowali się na zaskakujące rozwiązanie - przy realizowaniu pikantnych scen wykorzystają męskie i żeńskie lalki erotyczne, które będą ucharakteryzowane na aktorów. Ekipa dysponuje na razie tylko jedną lalką, trwają poszukiwania nowych.
Do scen pocałunków i uścisków, filmowcy chcą zatrudnić jako dublerów - żony i mężów aktorów. Niektórzy z partnerów już się zgodzili na zagranie takich epizodów. Tak więc w serialu będziemy oglądać chwile bliskości między autentycznymi małżonkami.
Ponadto cały personel "Mody na sukces" będzie regularnie przechodzić testy na obecność Covid-19. Wszyscy na planie, poza aktorami, kręcącymi w danym momencie scenę, muszą nosić maseczki. Pracownicy będą też przychodzić na krótsze zmiany. Poza tym na planie zatrudniono koordynatora, który będzie pilnować przestrzegania zasad bezpieczeństwa związanych z koronawirusem.
"Moda na sukces" emitowana jest na antenie CBS od 1987 r., a w Polsce od 1994 r. Nakręcono już ponad 8 tys. odcinków. Najpierw serial był w ofercie TVP1 (do 2014), a od 2015 można go oglądać w serwisie VOD Player.pl. Telenowela opowiada o losach rodziny Forresterów, którzy prowadzą słynny dom mody w Los Angeles. (PAP Life)
ag/ moc/