M jak miłość
Ocena
serialu
9,4
Super
Ocen: 392177
Oceń
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

"M jak miłość" liderem oglądalności

Pierwszy odcinek "M jak miłość" w wiosennej ramówce TVP2 obejrzało 6,91 mln osób. Serial zdecydowanie wygrał z konkurencją - zajmujący drugie miejsce w tym czasie Polsat miał 4,5 mln widzów mniej. Sztandarowe seriale innych stacji pozostają daleko w tyle.




Widownia serialu "M jak miłość" w ubiegły poniedziałek - 29 lutego 2016 - wyniosła 6,91 mln osób. Przełożyło się to na 41,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 34,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Co ważne udziały, o których mowa powyżej w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej pozostały na tym samym poziomie, co w obecnej sytuacji na rynku telewizyjnym jest dużym sukcesem.

Telewizyjna Dwójka w paśmie nadawania swojego sztandarowego hitu była bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce z wynikiem gorszym aż o 4,5 mln widzów zajął Polsat, który emitował wtedy amerykańską produkcję "Szklana Pułapka 4.0". Dało to stacji 16,05 proc. udziału. Trzeci był TVN z serialem "Singielka" - 0,71 mln i 4,33 proc. W grupie komercyjnej kolejność była taka sama "M jak miłość" - 2,29 mln widzów, "Szklana Pułapka 4.0" - 1,27 mln, a "Singielka" - tylko 0,35 mln.

Reklama

"M jak miłość" pozostaje najbardziej oglądaną pozycją wśród wszystkich nadawanych przez telewizje programów, zarówno wśród seriali, jak i programów rozrywkowych oraz dzienników telewizyjnych. Na obejrzenie premierowych wiosennych odcinków "Przyjaciółek" w Polsacie i trzeciego odcinka mocno reklamowanej nowości TVN pt. "Druga szansa" nie skusiła się nawet połowa widowni "M jak miłość", te właśnie seriale wybrało odpowiednio 2,04 i 2,47 mln osób. Dla porównania Wiadomości emitowane w TVP1 obejrzało w ubiegły poniedziałek 3,55 mln widzów.

Popularność "M jak Miłość" widoczna jest w cenniku reklamowym. Spoty reklamowe przy premierowych odcinkach serialu nadawanego w poniedziałek i wtorek o godz. 20:40 stanowią najdroższą pozycję w całym cenniku Biura Reklamy w TVP i kosztują od 52,8 do 63,9 tys. zł.


swiatseriali.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy