2XL | Środa, 1 stycznia 2020 (13:29)
Kiedy 5 września 2013 roku Telewizja Polsat wyemitowała 1. odcinek serialu „2XL”, stało się jasne, że produkcja mająca być (w zamierzeniu twórców) hitem na miarę „Przyjaciółek”, które zastąpiła w ramówce, to... porażka. „Zmarnowane 44 minuty”, „Płytki i nudny”, „Żenująca szmira” - internetowe fora pękały od tego typu komentarzy na temat produkcji z Edytą Jungowską i Elżbietą Romanowską.
1 / 7
Serial „2XL” miał promocję, jakiej nie powstydziłyby się największe światowe produkcje. Niestety, już po premierze 1. odcinka okazało się, że pieniądze wydane na reklamę 13-odcinkowej opowieści o dwóch kobietach walczących z nadwagą, to... kasa wyrzucona w błoto.
Źródło: East News